środa, 21 maja 2014

OKO SMOKA

Witajcie
Nie wiem dlaczego, ale jak patrzę na tę bransoletkę to nazwa oko smoka sama mi się nazywa. Fotografia może nie oddawać do końca jej uroku, a właściwie kiepski fotograf nie zdołał ująć prawdy.
Myślę, że następną bransoletkę jaką sobie stworzę to właśnie tym sposobem tylko kolorystyka będzie bardziej radosna i wiosenna.
Słonko dziś tak pięknie świeci, nareszcie jest ciepło.

Zrobiłam ją z koralików toho 8/0 i dodałam koraliki fire polish 6mm.
wzór herringbone a zainspirował mnie filmik, podaję linka:

http://www.youtube.com/watch?v=xevA_DCT0_8

Muszę się pochwalić ponieważ ostatnio razem z moimi dzieciaczkami piekłam muffinki =). Wyszły przepyszne, z kawałkami czekolady mniam.
Ale co najważniejsze moje dzieci ani razu podczas całej operacji nie pokłóciły się :)))

Pieczcie muffinki, są przepyszne i od razu znikają.
Wiosenne pozdrowienia dla fanów muffinek, szczególnie tych czekoladowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz