czwartek, 19 czerwca 2014

PRAWDZIWE WYZWANIE.

PROJEKT NA TO WYZWANIE MIAŁAM W GŁOWIE ALE OCZYWIŚCIE W CIĄGU TYGODNIA ZMIENIŁ KILKA RAZY SWOJĄ POSTAĆ. MIAŁO BYĆ PARĘ GADŻETÓW WIĘCEJ ALE PROSTOTA CZASEM WYCHODZI NAJLEPIEJ.
"– Och, co się stało z moją drogą bestią? – zawołała Piękna. I przypomniawszy sobie sen popędziła do ogrodu, aby tam poszukać bestii. Pobiegła wprost do krzaku białej róży, a tam leżała bestia, tak nieruchomo i cicho, że Piękna pomyślała, iż nie żyje. Białe róże zwieszające się nad nią muskały ją płatkami, ale bestia dalej leżała w bezruchu. 
– Och, moja droga bestio! – zawołała Piękna, uklękła przy ciele bestii i zarzuciła jej ramiona na szyję."
OTO FRAGMENT KTÓRY MIAŁ BYĆ INSPIRACJĄ. MIAŁAM DODAĆ KRYSZTAŁKI JAKO ŁZY ALE MOJA TEŚCIOWA POWIEDZIAŁA, ŻE RACZEJ BĘDZIE ZA DUŻO TYCH OZDÓB I RÓŻA JEST WYSTARCZAJĄCA. POSŁUCHAŁAM, CZY SŁUSZNIE? TRUDNO POWIEDZIEĆ.


NAMĘCZYŁAM SIĘ Z TĄ RÓŻA, OCZYWIŚCIE WYSZŁA INACZEJ NIŻ W MOJEJ WYOBRAŹNI. CUDEM NIE PORZUCIŁAM PROJEKTU PO TRZECIEJ PRÓBIE.
KWIATEK Z KTÓRYM SIĘ TAK NAMĘCZYŁAM JEST PRZYSZYTY DO SZNURA SZYDEŁKOWO - KORALIKOWEGO.
WSZYSTKO WYKONANE Z TOHO ROUND 11/0.
 


 POZDRAWIAM WSZYSTKICH MANIAKÓW KORALIKOWYCH.

6 komentarzy:

  1. Piękny naszyjnik...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. �� Moniczko jestem w szoku �� PRZECUDOWNE DZIEŁO �� ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że się Wam podoba .Dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjna praca, powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny naszyjnik!!! Gratuluję wyróżnienia!!
    Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń